Եթե ձեր համակարգիչը ընդհանրապես չի միանում, ապա պետք է սկսել ամանահասարակ գործողություններից:
1. Ճշտեք, հոսանք կա՞ արդյոք բնակարանում կամ շենքում, ուշադրություն դարձրեք վարդակների (розеток)
վիճակին, հաճախ պատահում է, որ խրոցները (вилка)
պարզապես թույլ են նստած վարդակների վրա:2. Ջանասիրաբար փչելով (կամ զգուշությամբ փոշեկուլով) մաքրեք փոշուց համակարգային բլոկը (внутренности системного блока)
: Հաճախ նման հասարակ գործողություններից հետո համակարգիչը միանում է:3. Փոխել հոսանքի սնուցման մալուխը: Իսկ եթե պահուստային հոսանքի սնուցման մալուխ չկա պետք է ստուգել եղած մալուխի անընդհատությունը (
прозвонка )
՝ կտրվածքների առկայության բացակայությունը:4.Ստուգել համակարգչի հոսանքի սնուցման բլոկը՝ հնարավոր է այն շարքից դուրս է եկել՝ վառվել է կամ արդեն իրեն սպառել է: 5.Մայրական սալիկի անսարքություն:1. Նախքան որևէ բան ձեռնարկելը ստուգեք այն վարդակը որից միացված է համակարգիչը:
Դրա համար վարդակին միացնում ենք որևէ աշխատող սարք (լուսամփոփ, ֆէն կամ այլ ուրիշ սարք): Համոզվելով, որ վարդակը սարքին է, անցնում ենք երկարացման լարին (եթե այն առկա է) կամ անմիջապես համակարգչի սնուցման մալուխին:
Այն կարելի է անել հասարակ տեստերի օգնությամբ: Օրինակ նկարում բերված տեստերը (
թվային Mastech MAS838 ) չափում է փոփոխական կամ հաստատուն հոսանքի լարումները, դիմադրությունը, հոսանքի ուժը և այլն...

Երբ տեստերի զոնդերը ( щуп ) կպցնենք միմյաց կլսենք զանգի ձայն: Այսպիսով, եթե վերցնենք մեր մալուխը և տեստերի սլաքը դնենք անընդհատության վրա՝

Հետո
սև զոնդը կպցնում ենք սնուցման մալուխի վարդակի աջ ( ֆազ "L" ) միացումին, իսկ
կարմիր զոնդով կպնում ենք խրոցի աջ միացումին՝ շղթան փակում ենք:
Եթե մալուխը սարքին է, ապա պետք է լսենք զանգի ձայն:

Պատահում է նաև, որ վերոհիշյալ գործողությունների ժամանակ մալուխը ծռելու ժամանակ զանգի ձայն չկա՝ նշանակում է ...
.jpg)
Իսկ եթե մալուխի հետ ամեն ինչ կարգին է, ապա անսարքությունը պետք է փնտրել սնուցման բլոկի կամ մայրական սալիկի ( ինչը սովորաբար չեն վերանորոգում՝ փոխում են) կամ այլ պատճառներով: